Oferta pracy

Spółdzielnia Mieszkaniowa „Kolejarz”
w Szczecinie
zatrudni na stanowiska:

1) kierownik administracji osiedla
2) elektryk
3) hydraulik

WYMAGANIA – kierownik administracji:
– wykształcenie wyższe lub średnie techniczne,
– staż pracy: 5 lat na podobnym stanowisku,
– brak przeciwwskazań do pracy na wysokości powyżej 3m,
– umiejętność kierowania zespołem,
– łatwość nawiązywania kontaktów.

WYMAGANIA – elektryk, hydraulik:
– wykształcenie minimum zasadnicze,
– staż pracy: 2 lata na podobnym stanowisku,
– brak przeciwwskazań do pracy fizycznej, do pracy na wysokości powyżej 3m,
– elektryk: uprawnienia elektryczne na stanowisku eksploatacji,
hydraulik: uprawnienia gazowe i cieplne na stanowisku eksploatacji,
– umiejętności manualne,
– łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność pracy w zespole.

Preferowane doświadczenie pracy w spółdzielczości mieszkaniowej. W przypadku aplikacji na stanowisko kierownika administracji osiedla preferowane
uprawnienia budowlane.

Oferty składane przez kandydatów winny zawierać:
– kwestionariusz osobowy z przebiegiem pracy zawodowej,
– odpisy (ksero) dokumentów zawierające posiadane kwalifikacje,
– mile widziane referencje.

Oferty należy składać do dnia 31.05.2020 r. na adres e-mail: kadry@smkolejarz.szczecin.pl
tel. 91- 44-10-837 lub w siedzibie SM „Kolejarz” w Szczecinie ul. 9 Maja 17.